توپ های خشک کننده و نرم کننده

قیمت: 22800تومان
قیمت : 19000 تومان
توپ های درایر بالز

توپ های خشک کننده و نرم کننده درایر بالز Dryer Ball

توپ نرم کننده لباس

یک وسیله کاربردی برای بانوان محترم

بهترین راه حل برای نرم شدن البسه 

 



- قابلیت استفاده نا محدود

– بدون ایجاد حساسیت
– کاهش زمان خشک شدن
– نرم کردن پارچه به طور طبیعی
– بدون پرداخت هزینه های گزاف
– بدون مواد شیمیایی


قیمت: 22800تومان
قیمت : 19000 تومان
توپ های درایر بالز

توپ های نرم کننده لباس درایر بالز Dryer Balls درجه 1 مناسب برای انواع ماشین لباس شویی بوده و با کارایی فوق العاده ای که دارد میتواند تمام لباس های شما را بدون نیاز به هیچ گونه مایع نرم کننده ای ، نرم و لطیف نماید.توپ های نرم کننده لباس درایر بالز در واقع میتواند به راحتی زمان خشک کردن لباس را نیز پایین آورده و اتوکشی را برای شما بسیار ساده تر نماید.توپ های درایر بالز با حرکت مداوم، هوا را بین لباس های شما به جریان انداخته و چین و چروک لباسها را کم کرده و باعث نرمی آنها میشوند.توپ های نرم کننده لباس درایر بالز Dryer Balls زمان شست و شوی لباس را نیز پایین تر آورده و مناسب برای انواع لباس های با هر رنگ و جنسی میباشد.در هر بسته بندی دو عدد توپ نرم کننده و خشک کننده درایر بالز وجود دارد و با قیمتی بسیار مناسب به شما مشتریان گرامی تقدیم میگردد.

عملکرد این توپ زمانی است که شما هنگام لباس شستن داخل ماشین لباسشوئی می گذارید و این توپ زمان چرخش به بالا و پایین حرکت می کند و جداگانه در داخل لباس ها جریان هوا به وجود می آورد و باعث بهتر شسته شدن و کاهش چین چروک در لباس می گردد. از این توپ جادویی می توانید سالیان سال استفاده کنید.

جالب است بدانید که در کشورهای اروپایی و آمریکایی، خانمهای خوش سلیقه ی خانه دار، از دیرباز در هنگام خشک کردن لباسهایشان در خشک کن، از توپ های پشمی استفاده میکرده اند که هم باعث نرم شده لباسها میشده و هم زمان خشک کردن لباسها را کاهش میداده. توپ های درایر بالز در واقع نسخه ی تکامل یافته ی همان توپ های پشمی هستند که با تکنولوژی برتر در دسترس شما عزیزان قرار گرفته اند.


قیمت: 22800تومان
قیمت : 19000 تومان
توپ های درایر بالز

.برای آشنایی بیشتر می توانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.